Garantie
De service van Nautic Gear
NauticGear.nl levert dagelijks een groot aantal artikelen. Onverhoopt kan een artikel defect zijn of stuk gaan. Conform de wetgeving zullen wij garantie problemen serieus nemen. Op al onze producten wordt minimaal twee jaar garantie op fabricagefouten gegeven. Wanneer u niet zeker bent of het defect onder garantie valt, neem dan gerust contact met ons op.
Wees u ervan bewust dat, bij het zelf monteren, wij u niet installatietechnisch kunnen ondersteunen. Uiteraard helpen wij zover mogelijk met uw vragen. Raakt onverhoopt een artikel defect tijdens de montage/installatie dan bent u zelf verantwoordelijk voor het demonteren of vervangen van onderdelen. In sommige gevallen, afhankelijk van het defect, kunnen onderdelen onder garantie vallen. Om dit te kunnen beoordelen kunt u het desbetreffende onderdeel aan ons opsturen, onder begeleiding van een kopie van uw bestelling en duidelijke klachtomschrijving.
Bij klachten aan een scheepstoilet kunnen wij u voorzien van onderdelen. Deze zijn meestal online te bestellen. U kunt uw defecte onderdeel aan ons opsturen. Wij of de importeur/fabrikant zullen dan bekijken of het defect onder garantie valt. Wij voeren zelf geen reparaties uit aan scheepstoiletten, maar zoals gezegd kunnen we wel voorzien in onderdelen, indien beschikbaar.
Uitgesloten van garantie
Sommige artikelen of diensten zijn uitgesloten van garantie:
- Software waarvan de verzegeling is verbroken
- Ingewisselde vouchers of tegoedbonnen
- Juist uitgevoerde diensten van postbodes of monteurs
- Kosten voor bijzondere verzendopties zoals tijdvakleveringen
Insturen van uw artikel (carry-in-garantie)
Wanneer het door u aangekochte artikel defect raakt bent u zelf verantwoordelijk voor het insturen daarvan. Ook kunt u het artikel bij ons afgeven. De kosten en het verzendrisico zijn daarbij in eerste instantie voor eigen rekening. Bij een legitieme aanspraak op garantie is de reparatie voor onze rekening evenals de kosten voor het retourneren.
Claimt u een defect of onjuiste werking van uw product waarbij na onderzoek blijkt dat het om een bedienings- of aansluitfout gaat en het product naar behoren functioneert dan behouden we ons het recht voor de gemaakte kosten door te belasten (onderzoekskosten á € 55,- inclusief btw), evenals de kosten voor het retourzenden van het artikel aan u.
Wij verzoeken u samen met het artikel ook een kopie van uw bestelling of aankoopnota mee te sturen evenals een duidelijke klachtomschrijving. Artikelen ingezonden zonder bestelnummer of aankoopnota en zonder klachtomschrijving kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
Uw defecte product kunt u insturen naar:
Nautic Gear
Afdeling Garantie
Inductorstraat 16
3903 KB, Veenendaal.
Heeft u nadere vragen omtrent garantie, dan kunt u ons bellen en helpen wij u graag! Telefoon: +31 (0) 318 744 755